Cashen dom tas

Som Latin Kings och Adrian brukar säga

image239image240

Igår var det verkligen ett fullspäckat program;

10.45 var det dags för slutspel i korpen fotbollen. En härlig spelar comeback slutade precis som väntat och en straffläggning slutade återigen i förlust, riktigt tungt

12.15 kom Tarkan och köpte mitt X-box av mig. Precis som jag "förvarnade om"
här så blev det ett panik köp då jag knappt spelat på det alls. När sen Tarkan anmälde sitt intresse på msn så var det bara att sälja det, då kunde jag ialla fall få tillbaka en del av pengarna man slängt ut. Dessutom gjorde man han glad vilket också kändes bra och man vet att man säkert får pengarna (vilket kan vara lite osäkert om man säljer över blocket tex) Annars får jag väl skicka Olof på honom :P

För att "täcka upp" spelförlusten köpte jag The Sims 2 i fredags. Ett roligt spela som jag har tillbringat många timmar framför förr. Ingen action direkt men lite småroligt är det allt.

13-15 var det innebandy träning som vanligt, riktigt hård och bra träning.

16-18 lagade jag mat samtidigt som jag kollade på DIF på tv och lyssnade på Palace över webbradion. Snacka om fullt upp !

19-23 Kvällen avslutades med pokerkväll hos Danne. Dessvärre blev vi bara fyra stycken som spelade men det var roligt ialla fall. Jag lyckades gå 300 + på kvällen så då får man vara nöjd. Efteråt skjutsade jag ner Danne till stan och Robban & Elin hem. Dök i säng vid ett ungefär och då var jag verkligen slut.

Idag är det innebandymatch klockan 16.30 i Kolgården.
Kom och stöd oss !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Klart jag kommer och hejar på er idag :)
Pokerkväll ska vi ha få se om du går + då,höhö

2007-09-30 @ 14:10:47
Postat av: Jernhagen

Fan jag som vill ha ett 360! När kommer du ställa upp i WPT då?

Postat av: Linda

Äsch, vad är DIF för några?!?!HV är laget!!
Ett presentkort på 100kr kommer du nog inte långt med på Medi Markt ;) men antar du menade en lite större summa*S*

2007-09-30 @ 21:03:47
URL: http://ninnizen.blogg.se
Postat av: Lena

Sims 2 äger:-) Säg till om du vill ha lite tips på fusk, hihi. Själv har jag ju alla expansionpaket till sims 2

2007-10-01 @ 00:16:05
URL: http://lenap.blogg.se
Postat av: Lena

Du får gärna lära mig hur man sätter in videos/klipp från youtube:-)

2007-10-02 @ 13:57:06
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback