Första helgen i februari

120835-47120835-46120835-45


Här kommer helg sammanfattningen och det har faktiskt hänt en hel del.

Fredag; Tränade spinning direkt efter jobbet vilket va gott. Hade ju nästa hållt upp en vecka efter att haft ont i halsen. Upp till A6 på eftermiddagen med Freddie där det först blev frukost/brunch/middag på Soya Express. Mycket gott med Mongolisk buffè.  Efer det gick vi och spanade i diverse elektronikaffärer och märkte snabbt att det kan skilja en hel del i pris på ställen som ligger så gott som vägg i vägg.

Hos Anita på PC-City blev det ett inköp tillslut ialla fall. Köpte X-Box 360 till ett pris som var 700 kr billigare än på ett annat ställe ! "Sålde" ju mitt PS 2 förra veckan så det kanske kan betraktas som ett litet "panik köp" men är man sugen får man väl slå till. Köpte FIFA 07 till så har spelat en del i helgen. Palace fanns ju tyvärr inte med så fått lira med Arsenal.....

På kvällen stack jag en sväng till Jossan & Svängan och drack några öl och snackade skit. Var  trevligt och jag ser framemot bröloppet. Blev både glad och överraskad när jag vart bjuden.

Lördag; Innebandy träning i vanlig ordning och efter det en timme framför webbradio (Palace vann 2-0 !). Bruce tittade förbi en sväng med och vi kollade i gamla skolfotoalbum. Skoj att snacka lite gamla minnen.

På kvällen tog jag bilen ut till det näst sista huset på vägen som leder till världens ände. Hästarna sprang ju lika illa som vanligt. Tur att det blev kyckling till middag sedan, ett djur man alltid kan lita på ;)

Kollade på Melodifestivalen men tycker inte det var nått speciellt direkt. Var väl rätt att Anna Book gick vidare men mest mumma var Elin Lanto :D Vilket framträdande !

Söndag; Upp tidigt som aldrig förr då innebandymatch skulle spelas redan klockan 09.00. En poäng hade räckt för att säkra slutspelsplatsen men tyvärr föll vi precis i slutet så det är bara att ta nya tag nästa vecka. Kan dock säga att jag var nöjd med min prestation ialla fall. Täckte många skott, gick en hel del offensivt samt satte in några sköna tacklingar. Precis som innebandyn ska vara ! Tyvärr var marginalerna inte riktigt på vår sida (bland annat 4-5 ramträffar) Men sån är idrotten ibland.

Här kommer ett klipp från matchen;
http://www.youtube.com/watch?v=_6mPI86pSpE

Drog hem och käkade frukost bestående av den smarriga äggmackan som du kan beskåda ovan. Sen softade jag mest hela dagen med fotboll och god mat (kyckling förstås, vad annars hehe) innan en ny arbetsvecka tog fart på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Melodifestivalen, ivarje fall det lilla jag såg, var katastrof. Fanns ju personer som inte ens kunde sjunga...fick jag välja så blev jag mest sugen på äggmackan. Så det bästa valet blir äggmackan!

Postat av: Unnarydarn.

Bortanför där vägen verkar ta slut finns en förbindelselänk med en zon som vi valt att kalla the twilightzone,var glad du vände vid brevlådan så du slapp se det stället med egna ögon :-)

Bortanför dessa brevlådor finns en annan värld som få har sett och än mindre har överlevt.,.,.,.,,.,

2007-02-05 @ 17:24:32
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Lena

Konstigt nog så var vissa låtar bättre på plats än vad det var i rutan. Som ABW de lät inte så jätte dåligt där, men i rutan lät de ju hemskt

2007-02-05 @ 20:02:56
URL: http://lenap.blogg.se
Postat av: allie

soya express mongoliska buffé = MUUUUUUMS

2007-02-05 @ 23:34:44
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Jajamen! X360! inte illa :=) Då blir det ett par bärs och fifa tunering framöver det kan du ju räkna med hahah... Idag var "kompkungen" ifarten igen..Stack hem vid 19:00...Hare gott Freddeman

Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år
- Magdalena Forsberg i Sportnytt.

2007-02-06 @ 00:05:14
URL: http://www.hammarbyfotboll.se
Postat av: Emmi

Goot du.. då vet man va du kommer göra nu framöver då! spela...

2007-02-06 @ 10:26:05
Postat av: Anna

Hej du!
Det blev jättebra med playstationet. Hoppas du är nöjd med ditt nya inköp! Nu ska vi spela singstar.
Ha det

2007-02-08 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback