Vilken vecka, vila behövs !!

Har varit hektiska dagar på jobbet denna veckan med oerhört mycket att göra. Passar mig perfekt då jag tycker det riktigt surt att inte ha nått att göra alls, då ser jag hellre att det är fullt upp. Dock sätts ens tålamod under stor prövning under dessa förhållande.....

Efter ett antal veckor med fest och resor kommer det bli lugna gatan i helgen som kommer. Strax åka och träna på Atlantis och imorgon är det innebandyträning som gäller. Förresten så fick jag se spelschemat för säsongen som kommer och premiären är mot inga mindre än..........IKEA Torsvik. Hehe risken för övertändning är överhängade hos undertecknad. Vore riktigt skoj med lite på publik den matchen.

Imorgon kväll blir det att kolla in VM-kvalet mot Albanien borta. Hoppas Lars-Roland vågra satsa lite friskt när det gäller både spelsystem och yngre spelare.



Tack för mig, hej !

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Coolt! Härlig match Eldhus-IKEA hoppas IKEA åker på stortorsk. Håller med dig om Lasse, enligt mig så ska Sebbe spela från start allt annat är en skandal. Ha en underbar helg! Hejpåre

2008-09-05 @ 11:03:28
Postat av: Mimmi &lilleman

Vi kommer och ser på er :)

2008-09-05 @ 16:55:15
Postat av: allie

Heja IKEA! tror jag;) Bra me stress på jobbet för då går tiden fort fort :) Din uppfattning av tiden är att den alltid går lika fort jag vet -men det är inte min :D Trevlig helg! snart ska ja oxå bli lugn.

Postat av: F R E D R I K

Ha ha Den var bra Allie "snart ska ja oxå bli lugn."

2008-09-05 @ 21:27:00
URL: http://www.freddie80.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback