Seg



Nu är jag seg i både kropp & knopp

Testade Bodypump med två jobbarkompisar igår, det var permiärpasset för min del. Är ju ingen hemlighet att jag är rätt svag och fram till i våras har jag ju tränat mest kondition. Har helt enkelt tyckt att styrkedelen varit för tråkig. Men har så på senare tid börjat lyfta lite skrot på gymmet och upptäkt att det är rätt skoj det också.  Första passet igår och det var en hel del att tänka på och jag blev rejält seg i kroppen efteråt, framförallt i benen.

Jobbet inatt gick bra och det var förhållandevis lite att göra, gott med någon sådan dag ibland också. Det hindrade dock en inte från att bli irriterade över vissa som inte tänker längre än näsan räcker. Bara för att det flyter på bra på en del betyder det inte att helhets resultatet blir bra. Suck !

Nu ska jag äta min gröt och sen sova. Senare idag ska jag & L hälsa på familjen Fasth/Landblom, det ska bli trevligt !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja det är bara att komma,det kanske blir värre än bodypump:)Haha

2008-09-23 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback