Resultatservice



                              4                                                                 4

Den sedan länge framemot sedda innebandymatchen i korpens divison fyra mellan Eldhus och IKEA Torsvik slutade 4-4.

Kan säga att jag inte är helt nöjd med resultatet efter hur matchen gestaltade sig. Dock undslapp jag en förlust som hade varit riktigt jobbig. Helt övertygad om att vi tar dom nästagång. Roligt att spela mot lite folk man åtmindstonde känner igen. Alltid lika kul när "gamla innebandyspelare" kommer ner i korpen och märker att spelet är betydligt hårdare och domarna sämre. Det fick verkligen Anders Blüchert känna av, planens bästa spelare. Tack till den publik som hade letat sig till matchen också, hoppas ni återkommer.

Annars har helgen varit i det närmaste perfekt. Underbart att vara hemma och man uppskattar verkligen sitt nu när man varit "borta" ett tag. I lördags var jag och spelade poker i Vättersnäs. Inte den mest välorganiserade pokerkvällen kanske men grymt roligt och mycket skratt blev det. Dessutom gick jag hundra kronor plus så då kan man ju vara nöjd ialla fall.

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

4-4 ett resultat jag inte är nöjd över.. Trodde ni skulle köra över dom :=) Fint att vinna lite pengar på poker, du är tuff att möta i poker

Postat av: allie

Trevlig helg! Å ja gick 200 kr plus :D

2008-09-15 @ 15:27:20
URL: http://www.metrobloggen.se/allie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback