Söndag



Vaknade med en underbar känsla idag, känslan av att vara utsövd. Efter en dag med mycket aktiviter slocknade jag igår innan Thierry Henry gjort 2-0 för Barcelona (13 minuter efter 22 för er som inte är så insatta) Då sov jag tre timmar innan jag upp och trakasserade folk på MSN mitt inatten. Gick och la mig vid tre igen och steg upp vid nio tiden. Det gör att på 12 timmar sov jag 10, härligt !  Och för er som inte fick ihop mattematiken så har ni förmodligen glömt att ställa om till vintertid, klockan en timme bakåt.

Nu ska jag strax åka till Hovlsätt, idag är det klippning och däckbyte.
Vinter är snart här och jag bara vänter på första snö "chocken"
Håret har jag inte klipp på två månader så jag ser ut som en hippe

Kommentarer
Postat av: Ralle

vibbfredde, det e ordning på dej..=)

2008-10-26 @ 18:46:47
Postat av: allie

hehe jag kan se ditt arga inlägg framför mig, när du är sur på alla "idioter" som inte bytt däck i tid och är förvånade/chockade över första snön (som VARJE år) och kör av vägen.. :-D haha

Postat av: Erik

Tycker du byter sent i år. Vill minnas att du brukar ligga ännu mer före.

2008-10-27 @ 10:01:12
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: unnarydaren

Mina e redan på så nu kan snöchocken komma :-)

Betraktelser idag Gordon Brown och cooprallyn vs barn :-)

2008-10-27 @ 14:27:32
URL: http://www.metrobloggen.se/unnarydaren
Postat av: allie

är det växthuseffekten som du beräknar med kanske?

(utveckling av eriks comment=)

2008-10-27 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback