Jobbtelefon



Jag har fått en jobbtelefon !

Det är första gången i hela mitt liv jag har fått det så det känns stort, haha. Dessutom har jag blivit biträdande arbetsledare (även på pappret) så det känns bra just nu.

Mina telefonräkningar brukar inte vara så höga så det kommer nog inte drabba PNL speciellt hårt. Brukar ligga på 300-500/månad och då är abonnemangsavgift & förhöjd månadsavgift inräknad. Min högsta mobilräkning hänrör sig från när jag var i Thailand senast, då blev den hela 2800 kr på en månad. Vad är ditt rekord ?

Kommentarer
Postat av: allie

hehe. är min mobräkning över 150kr blir jag ledsen.

Postat av: Ninna

Har inte haft någon jobbmobil någonsinn jag heller och kommer nog aldrig få det heller med de jobb jag hars

Hur kommer det sig att du behöver en?

2008-10-21 @ 21:02:50
URL: http://ninnizen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hmmm..Har nog landat på 2000kr någon gång..men det var för måååånga år sedan.. Byter du nummer eller kör du på samma?

2008-10-22 @ 12:57:55
URL: http://www.freddie80.blogg,se
Postat av: unnarydaren

Min första mobil en sån där tegelsten hehe

antennen stack ut flera meter om man jämför med dagens telefoner,då hade ja även min första räkning som låg på hisnande 4500 spänn.

Vad fan tänkte man på då när man gick och idiotpratade dagtid med minutpris på (tror det var) ca 6 kr per minut :-)



Vi får byta nummer sen för jag har haft en med ett bra tag nu...

2008-10-22 @ 14:11:18
URL: http://www.metrobloggen.se/unnarydaren
Postat av: Mange

Även om 300-500:- inte låter så mycket, så kan man ju ändå har roligare för 3600-6000:- om året. Löneförmåner är bra!!!

2008-10-22 @ 18:37:04
Postat av: Alex

Det här är stort Fredrik, riktigt stort!! Det ska du ju ta och fira med att ringa massa betalnummer, sex-linje och utlandsamtal! Ända kravet är att du inte får ringa något nummer inom EUs gränser =)

2008-10-24 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback