Utmaning



Inte mycket för såna här listor i allmänhet och inte att avslöja för mycket om mig själv i synnerhet ;)  Men men;

1. Jag är en slav under tiden, vilket gör att jag sällan missar ett möte och aldrig försovit mig. Nackdelen är man kan bli lite väl inrutad.

2. Jag hatar att städa men gillar inte när det är stökigt. Resultatet blir att jag ofta går och plockar undan saker men sällan storstädar.

3. Min stora mål (förtillfället) i livet är att resa. Det gör att mycket av mina pengar sparas till detta, mycket annat kommer faktiskt i andra hand.

4. Man ska aldrig säga aldrig men chansen att jag flyttar längre ut än 1 mil från en stadskärna känns osannolik. Jag har alltid gillat stadspuls och närhet till saker. Skulle få panik om jag bodde på landet.

5. Jag har sjukt bra minne. Tyvärr är det inte på några viktiga saker utan mest när det handlar om datum & händelser. Även bra på att minnas nummer, samt människor.

6. Jag älskar att jobba. En stor del av mig skulle dö om jag blev arbetslös/allvarligt sjukskriven/tvingades börja plugga. Den enda anledningen till att jag skulle sluta jobba vore om jag vann galet mycket pengar, men efter ett tag skulle jag nog hitta nått jobb ialla fall ;)

7. Är väldigt blyg och tillbakadragen när jag träffar männsikor jag aldrig sett innan. Men ingen som känt mig länge skulle väl beskriva mig som det, eller hur ??!

Next up
Unnarydaren

Kommentarer
Postat av: Stina

va va de nu för bil du blev skjutsad i när du fes? hihi..

2008-11-05 @ 21:34:45
Postat av: freddie

jasså??!! är du en slav under tiden?? Det har man ju aldrig märkt;)

2008-11-06 @ 17:09:54
Postat av: allie

fes?? hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback