Konsert ?

I februari kommer Hello Saferide till Jönköpings teater.

Hello Saferide är just nu ute på en utsåld turné runt Sverige. I vår är det dags igen, och då står Annika Norlin med band på scenen på Jönköpings teater. I september släpptes skivan More modern short stories from Hello Saferide.





Kollade upp på hennes hemsida att spelningen är den 27:e februari nästa år, alltså en fredag !! Funderar starkt på att gå då det är en av mina favorit artister.

Man är ju inte direkt konserternas stora man. Har aldrig på någon musikfestival som tex Hultsfred, Peace and Love eller let alone Sweden Rock. Antalet rena konsterter jag har varit på är inte många det heller. Winnerbäck ett par gånger, Kent och Gyllene Tider. Thats it liksom !

Lite beror väl på att jag oftast tycker bara vissa låtar är bra av en artist. Brukar inte gilla hela album utan gillar att plocka låtar från olika artister som ger en bra blandning i telefonen tex. Men när det gäller Annika Norlin överväger jag att göra ett undantag, hon är riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: allie

Jagytycker du ska gå , live-musik är så otroligt fint.. Om artisten kan sjunga på riktigt vill säga hehe :)

Postat av: Fredrik

Hade jag varit i Jönköping skulle jag hänga på! Hon är Riktig bra..Bättre på svenska. Ha en trevlig helg

2008-11-14 @ 10:46:28
URL: http://www.freddie80.blogg,se
Postat av: Ann-Charlotte

Jag hade också följt med! Annika är bäst

2008-11-14 @ 10:48:01
Postat av: ninnizen

Hej!



Ja hon är riktigt bra den tjejen!!



Vart e det fest ikväll då?



Ha det fint!

2008-11-15 @ 09:04:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback