Jobb jobb jobb



är det mycket av just för tillfället. Är det inte många paket som ska skickas så är det istället något möte som ska avhandlas. Men jag klagar inte nämnvärt, mitt fina kompkonto växer ständigt och det är trevligt. Passerade 100 timmar förra veckan, vilket ju ger mer än 12 extra dagar ledigt (utöver semester då).

Har varit en tuff höst men snart är den slut och belöningen står där och väntar;



Snart bara en månad kvar......


Nu ska jag laga lite mat, idag bjuds det spenat ägg&köttbullar. Sen ska jag sova en sväng innan nästa pass som börjar 18.30

Kommentarer
Postat av: allie

Jag vill oxå till värmen :(

Postat av: Unnarydaren

Konstiga ting hända på landet idag :-)



Ps,du vet det kommer regna hela dec-jan i landet långt bort va? :-)

2008-11-12 @ 18:27:24
URL: http://www.metrobloggen.se/unnarydaren
Postat av: Fredrik

Vill med åka! Du kan säga till mig om Larsson skulle få för sig att sälja sin biljett hehe

2008-11-13 @ 00:07:23
URL: http://www.freddie80.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback