Sparbössa

image371

Dags att tömma sparbössan

Eftersom man bara blir trött på alla småmynt som ligger och skräpar kan man lika väl samla ihop dom och få lite extra pengar någongång. Dessutom behövs dom sällan då jag har parkeringsplats och nästan aldrig parkerar inne i city. JAG BOR I STAN

Vill minnas att jag gjorde samma sak för ett par årsedan när jag fyllde en bössa av modell medel. Förväntansfull traskade jag ner till banken för att sätta in dom på kontot. Besvikelsen var rätt stor när det bara blev ungefär 900 kr. Måste lagt i för många en kronor, haha

Bättre lycka denna gången månne ?


Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Prova med att fylla bössan med endast 10or, då kommer du garanterat få en bra slant

2008-05-28 @ 15:09:57
Postat av: stina

och skänk det sedan till en fattig student ;-)

2008-05-28 @ 18:36:54
Postat av: allie

JAG BOR OCKSÅ I STAN så ja tänker likadant ang parkeringen..fast ja köper godis för mina slantar istället.. hehe :D

Postat av: Boden

Eller gå runt med mössan i hand och buga........

2008-05-29 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback