I rörelse



Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst.

Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som är mödan värd.

Det bästa målet är en nattlång rast, där elden tänds och brödet bryts i hast.

På ställen, där man sover blott en gång, blir sömnen trygg och drömmen full av sång.

Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr.

Buu, min video har gått sönder efter sex års hårt arbetande =( Så nu kan jag inte kolla VM krönikan från 94 som jag brukar göra ett par gånger per år.

Frågan är om man ska inhandla en ny ? Säljs dom fortfarande ? Känns väldigt mycket 90-tal över dom. Men jag har ju över 200 band så vore ju synd att inte kunna spela dom....hmm

Kommentarer
Postat av: allie

Skaffa sån kabel så du kan spela över allt till DVD istället :)

2008-05-02 @ 21:06:46
Postat av: Boden

Den hade nog gjort sitt. Synd att jag gav bort mina (2.st.) alldeles nyss. Håller nog med Allie - dags att föra över till dvd.......

2008-05-03 @ 10:11:17
Postat av: pelle

tror det finns en i hovslätt

2008-05-03 @ 21:48:23
Postat av: Freddie

Tror nog att VM-krönikan finns på DVD annars!!

2008-05-04 @ 13:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback