Godmorgon

image370

Nyss hemkommen från jobbet och med en träningsfri dag imorgon blir det lite tid framför datorn. Det är dock mycket som behöver fixas imorgon så hinner inte sova alltför länge;

- Hämta ut tågbiljetten nere på stationen inför lördagens resa till göteborg
- Åka till Hovslätt och hämta tillbaka min gamla video. Måste verkligen kunna spela in lite framöver och har inte tänkt att köpa tv än på ett litet tag. Dock vill jag inte lägga onödiga pengar på en ny video eller köpa inspelningbar dvd. Då får min gamla duga ett par månader till....hoppas den funkar
- Kanske svänga förbi MM för att sondera marknaden
- Städa

Veckan har rullat på rätt bra och det har varit ganska lite att göra på jobbet vilket gjort att vi kunnat gå hem tidigare varje natt, rätt skönt det med ibland. Dessutom gör vädret att man blir mycket piggare, så gott att kunna möta gryningen när man ska gå och lägga sig.

Har jag sagt hur mycket jag längtar till lördag ?

Godnatt eller Godmorgon, vilket som passar bäst !

Kommentarer
Postat av: ein stina

va händer på lördag? :-o

2008-05-07 @ 12:03:23
Postat av: F R E D R I K

Vad ska du göra i götet? kanske rensa fisk?

Postat av: F R E D R I K

...Eller kanske kolla på Fotboll och dricka pilsner

2008-05-07 @ 12:46:04
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Sarah

måste ju säga att jag tycker Elfsborg imponerar med sitt försvarsspel, vilket är bäst i allsvenskan just nu. DIF börjar bli en besvikelse.

2008-05-07 @ 13:40:19
URL: http://svartaparaden.blogg.se
Postat av: allie

Jag längtar oxå :) Fast inte på samma sätt. tralala

2008-05-07 @ 13:42:40
Postat av: fröken elin

jaaa! det är så mumsigt, ska äta det idag

2008-05-07 @ 14:59:53
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback