Det kommer bara leda till nåt ont



Fortfarande bäst

Annars är det bra, har varit en slitsam helg med mycket som hänt. I fredags var jag uppe på Tokarp där det var lite fest, jag var nykter.

I lördags intog vi lunch redan klockan 12.30 på Kock & Bar och sen kollade vi på fotboll/ishockey hela kvällen innan man han med att succè på Harrys (i vanlig ordning). Hemma igen vid två så 13 timmar i svängen satte sina spår igår kan man lugnt säga. Tackar gudarna för att Wok & Co har öppnat när mig, passar perfekt på söndagar.

Söndagen var (bortsett från hangovern) en underbar dag för Palace vann med 5-0 och det innebär att det blir kval till Premier League och en göteborgsresa för mig på lördag. Ska bli grymt roligt och jag är redan övertänd, haha.

Nu är det dags för lite mat, det ryktas om pasta & fläskfile med kantarellsås idag.

Kommentarer
Postat av: allie

Göteborg ajaja :)

2008-05-05 @ 22:06:00
Postat av: Sarah

forza palace.
vore trevligt om dom gick upp.
när var de i pl senast?
Förrförra året?

Postat av: Sarah

har ont i magen, ja :(
hur mår du?
vad tycktes om dif-gif då?

2008-05-06 @ 13:07:03
URL: http://svartaparaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback