Bilder från Åland



Bussen gick klockan 10 och första ölen öppnades fem över. Aga var nykter till Mjölby



Coolaste grabbarna sitter längst bak i bussen förstås



Pissepaus i Värtahamnen



Hannes och Matte väntar på färjan, sjukt segt



Buffen var en riktigt höjdare, mums !



Bra fest på kvällen



Färjan vände i Mariehamn på söndags morgonen



Agustsson drack frukost, mjölk är nyttigt.



Japp det var fest på vägen hem också



Haha jag skrattade så jag grät när jag såg denna bussen

Det var en riktigt höjdarresa detta, roligaste jag gjort på länge. Mycket bättre än Finlandskryssningarna som ofta blir rätt sega med två kvällar. Nu var det full fart hela tiden, rekomenderas


Kommentarer
Postat av: allie

gött ,de e kul o hitta på sånna "annorlunda" grejer ibland, inte bara vanliga fester hehe.

2008-05-19 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback