Peter Stormare

image343 image344

Jag har fått en ny skådis favorit. Inte för att han är så speciellt ny, men med tanke på hur få filmer jag ser så är det kanske inte så konstigt. Tycker Peter Stormare gör en fantastiskt insats som John Abruzzi i Prison Break.

Det visar också att idoldyrkan inte nödvändigtvis behövde vara av sexuell natur (som Karl Bertil Johnson säger på julafton) Hjältemod och kamratskap.

Kanske man skulle försöka smuggla sig in på ladies night till hösten. Fast det skulle ju inte vara för Stormares skull isåna fall, hehe

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja du kan följa med mig på Ladies,sätt på dig peruken så sminkar jag dig,lilla Fredrika ;)

2008-03-13 @ 12:55:47
Postat av: Boden

Han e bra - ser dessutom ut som en riktig kåkfarare.....

2008-03-13 @ 19:42:03
Postat av: F R E D R I K

Jag hänger på till Ladies.. Fredrika Times 2

Postat av: allie

ja vill oxå gå på ladies night :(

2008-03-13 @ 23:09:40
Postat av: paula

stormare är underbar och absolut min favvo om man ska räkan ut gubbsnygga män..
hans låt om sin näsa (som ligger ute på youtube) är ganska kul, speciellt närbilderna på näsan..
http://www.youtube.com/watch?v=CJhDhno05h0

2008-03-14 @ 10:26:46
Postat av: paula

lite felstavning.. räkna upp, inte räkan ut ..*asg*

2008-03-14 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback