Komik



Gud vad trött jag är på den här pajasen. Snacka om att på kort tid blivit rejält överhypad av svenska pressen. Det är ju inte direkt så att killen kommer med några nya sensationer på scenen. När han dessutom gör gamla saker i sämre version så blir det bara värdelöst. Visst har han gjort lite kul i Parlamentet och Carina Berg sången var ju rätt skoj, men resten känns trisst och uttjatat. Att spela full på scen gjorde Robert Gustafsson strålande redan i mitten på 90-talet och att mima 80-tals slagdängor är ju inte direkt nytt heller. Men det räcker tydligen med att vara en söt liten go gubbe så kan man visst bli stjärna över en dag.....kraven är då sannerligen inte höga bland svenska folket.

Finns väldigt många bra komiker i Sverige men björn gustafsson är inte en av dom;



image348

Till sist mina absoluta favoriter; David Batra och Johan Glans


Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Hahahha.. Jag är in´t bitter! :=) Tycker Gustavsson är kanon! Säger bara Magnus Betner...

Postat av: stina

ja tycker robert gustavsson ä rätt dålig.. för det mesta... bussfilmen där han skulle ragga på utlänska tjejer är dock rolig :-)

2008-03-19 @ 17:42:53
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: allie

Robert Gustavsson e inte min favorit heller precis. Björn Gustavsson e bra :-)

2008-03-19 @ 17:58:21
Postat av: paula

magnus betner är fan bäst..men inte långt därefter kommer johan glans..ngt av det bästa han har gjort är från stockholm live..skrattar lika mkt varje gång jag ser det klippet..

http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE

*jag tror han vill ha en kaka* hihi

2008-03-19 @ 19:03:57
Postat av: Boden

Tycker nog att de flesta håller ganska låg klass men det kanske är mig det är fel på......

2008-03-20 @ 15:49:17
Postat av: Lena

Jag tittar hellre på Björn Gustavsson än Robert gustavsson ,tycker inte han är så rolig, har aldrig tyckt det. Batra är väl heller ingen favorit hos mig direkt...

2008-03-20 @ 21:48:38
URL: http://www.lenapel.blogspot.com
Postat av: Sarah

Betner och Glans är bäst just nu.
Betner med sin svarta komik, allvar fullt med ironi.
Glans med sin grymt sjuka humor
:D

2008-04-08 @ 21:56:42
URL: http://svartaparaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback