Glad påsk

image349

Nu har jag fått lite påskledigt vilket inte är dumt. Hela fyra dagar off känns ju nästan som en evighet. Veckan har rullat på utan större bekymmer (förutom vädret i måndag kväll) och avslutades på bästa sätt.

Först i form av ett påskägg med massa gott godis, mycket chocklad vilket inte är dumt. I går damp det ner ett brev från ledningen som inte direkt gjorde ont. Ett extra tillskott i kassan säger man ju inte nej till när våren/sommaren nalkas.
Tåls att upprepas;
Jag stormtrivs verkligen på jobbet, av jättemånga anledningar.

Nu funderar jag på att gå ut och ta en öl, ibland måste man ju vara spontan ;)

Glad påsk till er alla !

Kommentarer
Postat av: P&M

Glad Påsk önskar Peter,Mimmi och Lille Erik!!!!!!

2008-03-20 @ 23:43:06
Postat av: Mange

Glad Påsk på dig mannen, en öl är ju aldrig fel.

2008-03-21 @ 09:54:12
Postat av: Ralle

Glad påsk fredde...

2008-03-21 @ 10:41:05
Postat av: stina

Glad påsk! godis ä gott :-)

Postat av: Anna

Glad påsk på dig med !Vad ska du göra ikväll?
Ses imon.
ps... tack för lånet av bilen...

2008-03-22 @ 08:30:28
Postat av: allie

Glad påsk - ät inte mkt piripiri -(o lägg den inte på min pizza!!!!!)

2008-03-22 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback