En Tätort På En Slätt

Tyvärr är videokvalliten inte av bästa slaget



det finns en tätort på en slätt ett kyrktorn sträcker sig mot himlen som en tiggare under slummen du ser det från den stora vägen

om du reser dit i vår säg att jag gärna kommer åter ifall allting är förlåtet att man blir klokare med åren

om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

hälsa skönheten i norr säg till Viola att hon lyser att hon var vackrare än sången och att jag önskar att jag skrev den fråga krigarna i väst var dom gömde sina byten se om någon av dom kom undan och kanske lever av det ännu

om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

gå till huset med balkong där järnvägsbommen ringer under den varma, svarta plåten har jag lämnat några drömmar

en dag lämnade jag allt man kunde låta tiden vara det känns som andra sidan jorden vi kanske hade alla svaren

jag har kämpat med en dröm jag ville inga brustna hjärtan inga slitningar i blodet jag ville hitta Söndermarken

om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

Apropå Winnerbäcks hemstad Linköping (nej jag vet att låten ovan inte handlar om Linköping, även fast man skulle kunna tro det);

image342

Mannen på bilden får stå för hatet dom närmaste två veckorna. Finns få lag (och fans) som har sånt drygt och äckligt anseende i mina ögon som lhc. Fernholm är den mannen personifierad.

Dags att skicka ut dom ur slutspelet fortast möjligt.

Kommentarer
Postat av: Mange

Du måste väl ändå vara nöjd med motståndet, det kunde ju blivit HV, å då vet jag vilket lag som hade skickats ut fortast möjligt. :-) Sista matchen för säsongen, ikväll 19.50 smäller det.

2008-03-10 @ 15:56:07
Postat av: F R E D R I K

Håller med dig helt om äckliga LHC! Fast Frölunda är ganska äckliga dom med :=) Lycka till i slutspelet. Hoppas verkligen DIF pissar på LHC och slår ut dom i 4a raka :=)

Postat av: Mikaela

Sån mysig låt .. saknar konserten!
Varför var inte du med förresten? Har minnesförlust ^^

2008-03-10 @ 21:10:50
URL: http://mickies.blogg.se
Postat av: www.metrobloggen.se/allie

Frölunda är INTE äckliga!!!!
Winnerbäck e bra han :)

2008-03-10 @ 21:50:55
Postat av: stina

a skicka ut dom fort...

2008-03-11 @ 02:23:49
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: jimmie

håller med dej få ut äckliga lhc så fort som möjligt kan inte med dom....

2008-03-11 @ 11:43:46
Postat av: Fredde

BM; Jag var i Thailand då, men i Augusti ska jag vara med. Det kan du skriva upp :D

2008-03-11 @ 12:20:54
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback