29



Väldigt bra låt tycker jag, speciellt Pipers lugna röst som bryter av Flipsides rapp. Har alltid älskat när dom blandar två olika stilar i låtar, ger alltid en skön tyngd åt musiken.

Nu var det väl inte musik detta skulle handla om utan det faktum att jag fyller år idag. För mig är det ytterligare ett år i mängden och inget man direkt firar längre. Inte heller känns det jobbigt att man snart fyller 30, var sak har sin tid. Och jag är mycket hellre 29 än jag är 19. Man ser livet på ett rätt annorlunda sätt och har lite bättre distans till sig själv och omgivningen.

Då uppmärksammar jag hellre att Jimmie & Anita blev föräldrar till en dotter i måndags. Grattis "farsan", nu är du farsa på riktigt =)

Kommentarer
Postat av: Fredde, Anncha och Axel

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år
Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år
Och när han har levat, och när han har levat, och när han har levat uti hundrade år
Ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas på en skottkärra fram.
Hurra hurra hurra hurra!!

Hoppas du får en bra födelsedag

Postat av: unnarydaren

Fan ja kom tvåa ju,vad bjuds det på för gott ikväll månne?

Ska ja bara ta den lilla lunchlådan på 1 kilo?
:-)

Grattis som fan för snart är du med en bitter gammal gubbe
hehe

2008-03-05 @ 13:20:17
Postat av: Pekka

Grattis, nu är du gammal också!!

2008-03-05 @ 14:45:36
Postat av: www.metrobloggen.se/allie

Grattis freddeman karln på den stora dagen! Hade min mobil klarat av det hade jag skickat ett mms för länge sen :D

Grattis Jimmie oxå! :)

2008-03-05 @ 16:44:24
Postat av: Erik K

Grattis igen! Hoppas de blev en bra dag!

2008-03-05 @ 18:57:39
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Mikaela

Grattis igen :D hehe ..
Hoppas inte det blev för jobbigt på jobbet på din fina dag ;)

2008-03-05 @ 19:24:37
URL: http://mickies.blogg.se
Postat av: Catrine

Grattis på födelsedagen!!

2008-03-05 @ 19:47:41
Postat av: Catrine

Grattis på födelsedagen!!

2008-03-05 @ 20:00:40
Postat av: Boden

Grattis grattis ! ( kunde inte komma in på bloggen tidigare)

2008-03-06 @ 19:25:09
Postat av: Fia

*s* Jajamän å grattis själv!
JA MÅ VI LEVA UTI HUUUUUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Jag fick en riktigt god tårta... första surprisetårtan jag nånsin fått, så den var verkligen uppskattad!

2008-03-06 @ 21:58:44
URL: http://serixone.blogg.se
Postat av: rasmus

Grattis i efterskott min vän och hoppas du fick en bra dag..puss

2008-03-06 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback