Tonfisk och ris



Igår testade jag (på T:s inrådan) tonfisk och ris. Har dåliga minnen av det från förr. Känns som jag inte tyckte om det förra gången jag åt det, för 100 år sedan kanske.

Testade ialla fall det och det blev en burk med Currysås, vad annars liksom. Men nej det var väl ingen större höjdare kan jag inte påstå. Funkade väl men nja, godare kan man äta.... Kanske var felet att det var ica som märke ? Kanske skulle jag tagit med tomatsås ?

Idag återgår jag till stabil middag, hemlagad pizza. Långt ifrån lika nyttigt förstås, men mycket godare !

Kommentarer
Postat av: Boden

Ser ut som en kattmatsburk........

2008-06-12 @ 15:31:23
Postat av: allie

den kanske man skulle testa =) va de billigt?

Postat av: Ralle

bruce specialitè, fast ja tror han kör på tomatsås..=)

2008-06-12 @ 23:44:23
Postat av: Luan

Va gillade du inte den?? Jag sa juh till dig att testa sweet and sour istället för curry... mycke mycke godare...

Allie ---> 16 kr på ica supermarket ;)

2008-06-13 @ 00:55:12
Postat av: Jernhagen

Nej!! Nej!! Nej! Testa inte i tomatsås, smakar så jävla illa.. förmodligen lika illa som Bruce proteindrinkar :=)

2008-06-13 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback