Ledig igen !

Yes det var den arbetsveckan det !

Nu har jag jobbat mina två nätter för denna veckan det har redan blivit "helg". Onsdag & Torsdag är jag kompledig och ska kolla på semifinalerna i fotboll. Dessutom är jag ledig på söndag då finalen går av stapeln.

Efter den ledigheten börjar dock sex långa veckor innan det är dags för min "riktiga semester" Kan tycka att det är rätt skönt att jobba på sommaren ialla fall. Normalt sett är det lite mindre att göra samt att vädret ändå brukar vara bättre i Augusti, så då kan jag lika väl vänta med semestern.

Dagarna som kommer är dock fullbokade;


* Onsdag ska jag åka och storhandla på mitt älskade Coop. Lönen trillade ju som bekant in för några timmar sen så det är dags att fylla på förråden.

* Torsdag är det golf som gäller. Ska ta en runda på Skinnabos korthålsbana med Seb & Olle.

* Fredagen är det dags för minikryssning på Vättern med M/S Nya Skärgården.

Har ingen passande bild idag så slänger in en på världens vackraste stad, kan ni gissa vilken ?



Kommentarer
Postat av: unnarydaren

Det är till att bara jobba halvtid ser jag :-)



Nu moderniserar vi oss på landet och jag bestämde mig för att jag var less på jordstampat golv haha

Postat av: Janne

Tja Hovslätt kan det väl ändå inte vara;) Annars är du väl rätt såld på London?

2008-06-25 @ 15:19:38
Postat av: jimmie

ah ska du ta fram Stures gammla klubbor





2008-06-25 @ 16:37:19
Postat av: Boden

Vacker vet jag inte om den är.......

2008-06-25 @ 23:15:34
Postat av: Erik K

Men jobbar du fredagen då? Hur va de nu? Ledig torsdag, midsommar fredag...märkligt

2008-06-26 @ 01:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback