Hinner inte blogga

Blogger kommer bli lite lidande nu ett tag framöver. Hela min vakna tid går åt till att se och andas Fotbolls EM. Igår kollade jag på en bra match mellan Holland och Italien och idag är det ju Sverige - Grekland.

Heja Sverige !!



Över till väderprognosen

Efter typ massa dagar med sol och klarblå himmel är det nu lite sämre väder. Även fast vissa verkar längta till Kiruna så är jag lite mindre nöjd. men men kan ändå hålla med om att det vore gott med lite regn. Bara solen kommer åter till helgen !

Vart nämnligen olidligt varmt här i lägenheten när jag skulle sova i natt. Dök ner i soffan vid ett tiden och fick ligga mer eller mindre naken trots att fläkten var på. I sovrummet lite senare var det inte mycket bättre....

Men som vanligt väljer jag att tänka på isande fötter, rut-skrapning och snödrivor så då blir man genast nöjd igen.

Väderprognos slut

Blev visst rätt lång detta i alla fall. Nu ska jag käka middag, idag blir det fläskfilè med pasta & kantarellsås. Sen vila lite så man är i toppform inför kvällen.

Krossa grekerna


Kommentarer
Postat av: Boden

Forza Sverige......

2008-06-10 @ 17:23:48
Postat av: Mange

Såg matchen igår mellan Holland och Italien, och då känns det ju som om vi kan åka hem igen. Men man har ju underskattat Lasse förr. Har ju egentligen aldrig presterat innan ett mästerskap, och tyvärr heller inte öppningsmatcher heller. Men vi går för seger. Kör hårt nu gubbz!!!



Ända in i kaklet, ja vi skall ända in i kaklet, Ända in i kaaaaklet.

2008-06-10 @ 18:23:39
Postat av: allie

Jag litar på lagerbäck!!Han har gjort Sverige jäkligt bortskämDa med mästerskap!

Postat av: Erik

Jasså kan du hålla med om att det vore gott med lite regn?! Så lät det inte innan...

2008-06-11 @ 07:12:38
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback