Back to Business

Då var det strax slut på ledigheten för denna gången. Nu väntar sex veckors jobb men det ska nog gå bra när man vet att det väntar lite mer semester efteråt. Det magiska datumet 080808 går jag på "OS-semester" och dom första tre dagarna ska jag tillbringa i London.

Helgen var händelserik med både båttur och dubbla besök på Olearys. Speciellt lördagen var rolig då jag träffade personer som jag inte sett på väldigt länge. Mycket hinner hända på 6-7 år och det är kul att snacka gamla minnen.

Nu är det dags att fara bort till Hagaterminalen, avslutar med en bild på roligaste bilen i helgen !



"Alla kan ha en dålig dag men jag har inte sett dig ha någon sen du började"

Kommentarer
Postat av: allie

hahaha. ja hoppas inte de där citatet handlade om dig för jag har sett freddeman ha dåliga dagar. Fast det kanske bara var på ikeas morgonpass. hihi

Postat av: Kawe

...eller när matsällskapet är tio minuter försenad ;) När du börjar din semester så börjar min skola igen :(

2008-07-01 @ 09:01:10
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: F R E D R I K

...Eller när Samhall snodde Freddemans korvmacka!! hehe :=) Vad är det du dricker på bilden?

2008-07-01 @ 12:10:14
Postat av: Boden

Sugrör till spriten ?.....

2008-07-01 @ 16:49:51
Postat av: stina

freddemaan :-)

2008-07-02 @ 01:54:21
Postat av: Luan

Hmmm käner igen reg. numret... är det inte thereses bil??

2008-07-03 @ 20:35:53
Postat av: Fredde

Stämmer mycket riktigt Bruce

2008-07-04 @ 11:34:16
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback