Är det semester så är det



Semester, det ordet smakar liksom alltid lika gott

Nu är det visseligen inte någon jättelik 3-4 veckors period vi pratar om, utan snarare sex dagar. Men aldrig fel att få lite ledigt över midsommar ialla fall.

Efter att tillbringat två midsommar i rad ute i Norra Unnaryd byter jag nu metropol och befinner mig på fredag i Hundshult. Vilken Vasco da Gama man är alltså ! Är det inte Hundshult så är det Rio, Norra Unnaryd eller London.

Ikväll ska jag spela min första match i korpfotbollen för säsongen. Ska bli riktigt skoj att snöra på sig dojorna. Dessutom är matchen ikväll på gräs (riktigt äkta gräs !)



Nu ska jag dock åka och jobba, vad gör man inte för lite komptimmar ;)



Kommentarer
Postat av: allie

orka jobba på semestern ;)

Postat av: Boden

Låter trevligt - ser gott ut på bilden.....

2008-06-17 @ 16:58:28
Postat av: Erik

Här placerar man sig för att beskåda matchen så får ni storstryk. Lite besviken är jag och som sann medgångssupporter kommer jag tidigast återvända när ni vinner :)

2008-06-17 @ 21:58:00
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Ninna

Då tar du hand om hunden åt uppfödaren, de betalar mat och veterinärkostnader tror jag. De kan ta tillbaka hunden eller låna tillbaka den då och då för att ta den till utställningar eller para den osv. Man är som ett fosterhem typs

2008-06-18 @ 19:13:18
URL: http://ninnizen.blogg.se/
Postat av: Mange

Tack för reklamen :-)

2008-06-22 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback