Städdag



Idag har jag varit riktigt duktig och städat hela lägenheten, inklusive svabbning. Att städa ligger långt ner på min lista över roliga saker att göra så det blir inte så ofta, tyvärr. Då blir det destå mer att göra när man väl är igång.

När jag hjälpte R att flytta för ett tag sen så sa han att dom som flyttstädade i den gamla lägenheten även utförde "vanliga" städjobb. Tror dom tog 90 kr/timme & person, och en liten lägenhet borde väl inte ta så lång tid kan man tycka. Funderar starkt på att testa nått sånt nästa gång !

Nu är det hursomhelst rent och fint här hemma så snart kan man bjuda in till skiva igen........not, jag ska till Nyköping till helgen.

Nu belöning, ett Lost avsnitt


Kommentarer
Postat av: jimmie

håller helt med dej inte kul att städa men man känner sej nöjd efteråt..

2008-07-23 @ 13:10:22
Postat av: Erik

Städar man sällan ser man resultatet bättre...ingen är förvånad att du flyr stan...inget festande me världsmästrarna längre..bah!

Postat av: unnarydaren

Vill du städa mer har ja massa projekt på gång :-)

2008-07-24 @ 10:46:37
URL: http://www.metrobloggen.se/unnarydaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback