Regn



Veckan har börjat med ett riktigt monsunregn. Tur att man jobbar inomhus och att man inte har semester just nu.

Annars inget nytt under himlen att rapportera då helgen varit riktigt lugn och skön. I fredags var jag ute i Hovslätt och grillade innan jag for hem och kollade på 8-mile, en helt okej film.

Lördagen var jag borta nästan hela dagen, från 11-19. Kollade på Rumskullapokalen och hade det allmänt gott i det fina vädret. När jag kom hem var jag ganska trött och det fick bli ytterligare en filmkväll. Först blev det Om jag vänder mig om och efter det Aspiranterna (serie). Har varit en hel del på senaste så det var riktigt skönt att ta en lugn helg och ladda om batterierna. Nästa helg väntar Falkenberg och om två helger bär det av till Nyköping.

Nu ska jag laga lite gröt och sen lägga mig och sova !

God natt eller godmorgon =)

Kommentarer
Postat av: ALLIE

godnatt säger jag nu :)

Postat av: Boden

Jag säger ju det - folk blir förvirrade av skift el. nattarbete.......

2008-07-07 @ 08:39:23
Postat av: allie

8 mile har jag på dvd :) ingår i min samling. hehe

2008-07-08 @ 15:58:41
URL: http://www.metrobloggen.se/allie
Postat av: Sarah

Haha nej!

Faktiskt gör jag inte det :)

Däremot har jag ändrat mig angående Djurgården, dom är nog körda ;)

Grattis till Oremo.

Hur lever livet?

2008-07-09 @ 07:55:51
URL: http://svartaparaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback