Lost



Har börjar kolla på Lost nu, ännu en serie

Jag har aldrig varit någon stor filmälskare, något som jag ofta fått höra. Va, har du inte sett den ?? Många så kallade " sevärda filmer" som jag inte sett. Gillar inte riktigt att kolla på film. Dels är dom ju så korta (1,5-2 h) så alla handling måste pressas ihop på så kort tid. Sen när man väl sett filmen glömmer man den lika fort.

Tacka vet jag serier, det är mycket roligare. Många fler avsnitt och det är lagom att titta ca 45 minuter åt gången.

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

När du har kollat klart på Lost rekomenderar jag Heroes. Den serien är bra...

Postat av: Janne

Och när du kikat klart på det så rekommenderar jag starkt en titt på Dexter!!

2008-07-17 @ 00:54:24
Postat av: Boden

Och när du tittat klart på allt så tycker jag att du går ut i friska luften innan sommaren är slut...

2008-07-17 @ 13:03:32
Postat av: Ralle

bra sagt chrille..=)

2008-07-17 @ 14:24:38
Postat av: allie

Sen finns det ju dem som har viktigare saker för dig än att titta på serier hela dagarna ;) Då passar en film ibland perfa :)

2008-07-17 @ 14:35:12
URL: http://www.metrobloggen.se/allie
Postat av: Fredde

Eller så hinner jag med både att jobba, träna & kolla på serier.



Så ut och rör på er själva; studenter, tjockisar, latmaskar och öldrickare ;) :P

2008-07-17 @ 14:42:09
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Luan

Och när du kikat klart på både Heroes och Dexter så rekommenderar jag starkt en titt på Chuck!!!

2008-07-17 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback