Twin Peaks & BBM

Jaha då var över halva jobbveckan avklarad redan. Dessvärre vill inte mitt halsont ge med sig så kanske det blir en hel vecka utan Atlantis. Ska ialla fall försöka med innebandyträningen på lördag om det inte blir värre :/

I brist på träning så finns det inte så mycket att göra så jag har börjat kolla Twin Peaks. Har alla tre boxar med samtliga avsnitt. Kul att kolla på igen och uppleva massa minnen från barndomen. Boxar är så härligt, man slipper vänta en vecka på nästa avsnitt :D





Om ni inte sett den tycker jag ni absolut ska göra den. Det är ett mästerverk av Marc Frost och David Lynch med en stålande insats av Kyle MacLachlan i rollen som Agent Dale Cooper. Härligt svart och mystiskt serie.



Heath Ledger gick ur tiden igår. Tycker han gör en strålande insats i filmen Brokeback Mountain, riktigt bra film som är värd att kolla på.

Under inspelningen blev han tillsammans med Michelle Williams (Jen från Dawsons Creek) och dom fick ett barn ihop. Igår dog Heath, bara 28 år ung. Sorligt

Nu Twin Peaks ! Det blir som en drog, har man väl börjat kolla kan man inte sluta

Kommentarer
Postat av: allie

du har smittat mig =(

2008-01-23 @ 16:45:16
Postat av: Boden

Den serien gillade jag. Dessutom är titellåten "falling" med Julee Cruise helt suverän....

2008-01-23 @ 18:05:04
Postat av: F R E D R I K

Den Serien var bäst! Håller med dig om att Samlingsboxar är bra.. så slipper man all jävla reklam med :=)

Postat av: unnarydaren

Twin Peaks var skitbra ju...

2008-01-24 @ 21:18:27
URL: http://unnarydaren.blogg.se
Postat av: Erik Kaverén

Inte kul att vara sjuk. :(

2008-01-25 @ 00:58:01
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback