Nu har den kommit !

image300

Min julklapp från PNL / Nobelcard

Fick ju såklart våran julklapp redan innan jul men den kom först idag eftersom det var en beställnings pryl från Nobelcard. En helt okej julklapp då det fanns en rad olika saker att välja mellan; MP 3 spelare, glassmaskin, kockkniv, kikare (som jag visseligen behöver till sommaren :P) mm.

Jag valde dock den digitala badrumsvågen, kände jag skulle ha mest nytta av en sådan. Den är riktigt fin och man kan (förutom vikt förstås) även mästa mängd kropps- fett & vätska.

Så nu får man hoppas att den funkar bra och inte visar fel (för mycket hehe)

Kommentarer
Postat av: Boden

Usch - då kan man ju se hur mycket julmat man ätit.

2008-01-03 @ 16:02:37
Postat av: Anna

jaha! Trodde det va DEN vi fick i Julklapp. =)
Tack sa mkt för julklappen.
Anna

2008-01-03 @ 16:27:35
Postat av: allie

god jul ;))

2008-01-03 @ 18:54:40
Postat av: Erik Kaverén

Perfekt ju ännu ett steg i Skipperfamiljen...
Undra vad Anna S hade sagt om ditt stora alkoholintag i måndags ;)
Du kan beskåda härligheterna på min hemsida =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback