Halsont

image307

Nej denna veckan började inte bra

Lika bra som förra veckan slutade, lika dåligt började denna. Helgen har som sagt varit mycket upptagen av innebandy. En rolig träning i lördags följdes upp av match igår mot Cool Webb.

Brukar bli rätt hårda matcher och alltid några heta duster med F-son men det blev inget av det igår. Vi var för överlägsna och vann med hela 8-2. Jag gjorde ett mål

Men så idag när jag vaknade så sved det rejält i halsen. Började känna av det redan i helgen och antar att två dagars springande efter en innebandy boll inte gjorde saken bättre. Så nu blir det till att vila från träningen (ialla fall i början av veckan). Har ingen som helst lust att komma ur takt med min träning, men måste väl ta det lite lugnt så det inte bli värre :/ Orka bli sjuk.... Får ta och dricka lite varm chocklad för att lidra smärtan.

Inatt; Viktigt möte på jobbet, får se vart det leder !

Kommentarer
Postat av: Boden

Gott med choklad......(krya på dig).

2008-01-21 @ 17:10:50
Postat av: Pekka & Mimmi

Krya på dig!!
ett bra tips mot ond hals är honungsvatten ;)

2008-01-21 @ 17:21:48
Postat av: F R E D R I K

Varm choklad är fint det! Gott att ni vann matchen, men ett mål? Är inte det lite lite för en sådan stabil back som dig?

Postat av: allie

aldrig kul o va sjuk... bara o gå i ide tills man e frisk igen =)

2008-01-21 @ 23:00:17
Postat av: Ralle

gott me vinst...men surt o va sjuk, krya på dej gubben

2008-01-22 @ 11:42:59
Postat av: Erik Kaverén

En liten whiskey som du gurglar i dig gör susen annars. Bättre än choklad!

2008-01-22 @ 14:54:08
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Trollet

Hoppas att den varma chokladen hjälpte din onda hals. Inget vidare att vara krasslig :(

Svar: Jag blir så sur när inläggen bara försvinner ut i rymden. Undrar vem som snor dom? Hmmmm. Nu skriver jag i anteckningar först o sedan klistrar jag in det i min blogg....

2008-01-22 @ 17:55:23
URL: http://www.metrtobloggen.se/stinaJ
Postat av: Trollet

Jag kan inte ens stava min egna URL...detta är den rätta *S*. För ivriga fingrar och slöa ögon :D

2008-01-22 @ 17:58:00
URL: http://www.metrobloggen.se/stinaJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback