Fredde och utbytesstudenterna

Igår var jag på en ovanlig fest



Vid halv åtta tog jag bussen ut till Råslätt. En buss som jag åkt väldigt många gånger och har mycket roliga minnen från (eller tja..haha) L bodde ju därute förr och då var det ju skiva mer eller mindre varje helg.

Igår skulle jag dock till en jobbarkompis som hade fest. Jobbar rätt många neger från framförallt Nigeria på PNL och jag vart bjuden till fest hos Victor. På festen var det ett gäng utbytesstudenter från Kamerun, Ryssland, Finland och allt var det va. Talade nog bara en mening svenska på hela kvällen (men insåg att engelska var bättre även med finnen). Roligt att testa sin engelska en hel kväll !!

Fick god kyckling och testade även att röka (sychaa tror jag det hette, så uttalade dom det iaf). Det var typ som vattenpipa (se bild ovan)

image312image313

                          Jag och Victor                                            Julia och Natasha

Idag är det mest lugnt, har varit och tränat innebandy. Ikväll är det TV soffan som gäller.

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Fan det där lät ju soft! Kul att gå på fest och träffa lite annat folk än dom man brukar festa med!

Postat av: Boden

Jasså ni "puffar" på där.....?

2008-01-27 @ 14:38:05
Postat av: allie

shiesha... vattenpipa... kristinas specialitet ju hehe. Verkar vatt en rolig fest, skoj o träffa folk utifrån världen hehe. Ju! :)

2008-01-27 @ 14:47:48
Postat av: Erik Kaverén

Studentfredde =) Snart kåren! =)

2008-01-27 @ 15:55:04
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: stina

fått smak av studentlivet nu då fredde ;-) kan ju ta me vattenpipa till ballie hehe

2008-01-27 @ 17:33:47
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: allie

haha en sån i min lägenhet o så ser vi inget efter 5 min :P

2008-01-27 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback