Dansken Mads

Rätt svar på frågan i förra bloggen; Det ord som danskarna verkar ha svårast och förstå i det svenska språket är vänta, hehe



Nu är arbetsveckan snart slut och det ska bli gott med lite helg. Har varit en riktigt rolig vecka (den bästa som jag jobbat på PNL tror jag....)

Helgen blir återigen lugn. Innebandy är inplanerad både lördag och söndag. Däremellan gott slappande och mycket fotboll förstås.

Vill återigen påminna om matchen på söndag mellan Eldhus och Cool Webb. Matchen utspelas i Kålgårdsarenan klockan 13.10 och det vore roligt om vi fick lite pubilk som kom och kollade. (nej jag har inte glömt er som kommer varje match, tack så mycket för stödet)

Citat inför matchen;

"Jag ser denna matchen som en av de viktigaste i Eldhus historia"
"Ja det kommer bli en het match. Bara vi inte bli övertända....måste hålla oss kalla och hålla vårt spel. Rent splemässigt är vi bättre än dom"
"Det känns som all press är på dom. Dom behöver vinna och har haft krismöte har jag läst"
"Dagen då vi en gång för alla ska visa coolwebb att vi är bättre än dom"


Kommentarer
Postat av: C. Hjort

Cool webb is going down :)

2008-01-17 @ 15:19:21
Postat av: Mimmi Langer

I`ll be there :)

2008-01-17 @ 19:58:50
Postat av: unnarydaren

jag hade gissat på en hel mening som danskarna alltid missade fatta.

Flytta på dig.

Postat av: Pekka

Jag kommer och tittar, hade hellre varit med och spelat :(

2008-01-19 @ 15:31:21
Postat av: F R E D R I K

Hehehe..Fan vilket skönt vidklipp :=) Så J*vla bra!

Forza Eldhus

2008-01-21 @ 10:57:30
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback