Taccopaj



Taccos har man ju ätit några tusen gånger nu, känns det som ialla fall. Inte för man tröttnat på det (kan man det ??!) men aldrig fel med lite variation.

Testade att göra taccopaj idag och den blev riktigt god. Det kanske inte utseende mässigt blev nått mästerverk ala onani kocken;



Har kommit på att jag ganska ofta gör "fula" maträtter. Inte direkt något man kan ställa upp i Kock SM eller Nobelmiddagen med. Dom säger ju att utseendet gör halva matupplevelsen (snacka om ytligt, i det fallet går det bra minsann) men jag anser som vanligt att insidan och personligheten/aka smaken är avgörande. Gott blir det alltid ialla fall och det är det viktigaste i min värld.

Kommentarer
Postat av: stina

Taco.. mums i alla former :-) vanlig taco, tacopaj.. o min favorit (och även det onyttigaste alternativet) tacogratäng.. mums mums

Postat av: Unnarydaren

Gäller leka med färgerna och våga ta ut svängarna algot men du är snart där,testa mer mörka färger nästa gång till din paj istället för gula paprikabitar o gul majs
:-)
Kanske en kvist persilja på toppen o du,glöm för guds skull inte att onanera
haha

2008-02-28 @ 18:38:04
URL: http://www.grythyttan.com
Postat av: allie

tacka vet ja smörgåstårta!!

2008-02-28 @ 18:43:36
Postat av: Boden

Och en snapps till.....

2008-02-28 @ 19:54:15
Postat av: Ralle

tacopaj är gott..=)

2008-02-28 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback