Shoppoholic

Idag vaknade jag upp med ett strålande humör. Veckan på jobbet har gått väldigt bra men när helgen väl dyker upp så är det förstås otroligt gott. Solen sken, jag skulle ut på shoppingtur och efter det lunch med R.

image339

Först begav jag mig till Överskottsbolaget för att kolla om det fanns några roliga fyndgrejer. Lite skäms man ju för att erkänna att man handlar där, är ju rätt mycket White Trash över det. Dock finns det väldigt mycket saker som faktiskt är vettiga och inte bara skit. Hittade ialla fall en hel del roligt och träffade även på S, som tydligen sökt jobb på PNL. Hade varit en riktig högoddsare om vi blev arbetskompisar.

Efteråt åkte jag till A6 för att i första hand inhandla nya hörlurar till min mobil. Men istället kom jag ut från Telenor butiken med en helt ny mobil ! Har ju funderat på det ett tag men tyckte att 960 var lite för stor. Så nu fick det bli en 890 istället och den kan man verkligen inte anklaga för att vara stor, hehe. Sony Ericsson förstås.

Sen blev det lunch på Dragon. Som vanligt blev det buritos och sen ytterligare lite handlande på Coop.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag brukar faktiskt handla på ÖB jag med ibland.Vissa saker är bra, vissa kanske lite sämre:-) Köper tvål där(bliw) för 10kr, på maxi tar de 16.90 för samma tvål. Så det lönar sig att åka dit o handla lite. Vad fick du ge för tandborsten??

Postat av: allie

låter som en bra dag... men o handla på ÖB e la inget o skämmas för! skärpning! den där tobleronen ser inte fel ut :D

2008-02-29 @ 18:35:32
Postat av: Erik K

Har inget emot ÖB. Hela min uppsättning karjala glas är från den affären.

Själv funderar jag på att köpa en GPSmottagare till min nokia så ja hittar hem.

2008-02-29 @ 20:00:32
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Boden

Man kan hitta bra grejor på öb - för bra priser. (Erik - om du köper en gps till nokian - hamnar du inte i finland då ?)..........

2008-02-29 @ 20:34:55
Postat av: Mimmi Langer

Toblerone är göttigt,men det ska vara vit choklad,mummmmms.
Dragon har bra mat,vi brukar vara där och äta.

2008-03-01 @ 00:28:57
Postat av: stina

alltid kulo shoppa loss :-)

2008-03-01 @ 05:59:45
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: Erik K

Boden: Ja de kanske finns risk för det...hehe

2008-03-01 @ 10:27:46
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: stina

meh! kunde du inte sagt till! :-P hihi

2008-03-01 @ 13:44:33
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: allie

960 va verkligen för stor =)

2008-03-01 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback