Prison Break

image335

Nu har jag lämnat Snoqualmie & North Bend, Washington (Twin Peaks) och nu handlar det istället om Chicago, Illinois "The Windy City" (Fox River State Penitentiary)

Efter att plöjt igenom 30 avsnitt av Twin Peaks på ungefär en månad har jag nu kastat mig över Prison Break istället. Kan säga att jag blev fängslad (haha) av den direkt, verkar både spännande och välgjord. Dessutom inte (än ialla fall) överdrivet mycket våld, något som jag inte gillar i serier/filmer.

Så nu har man nått att kombinera träning, jobb och sovande med ett bra tag framöver. Så fint med boxar, som jag nämt tidgare.

Kommentarer
Postat av: anna

säsong 1 av prison break är grymt bra! tyvärr så håller det inte i sig sen :(

Postat av: allie

själv har jag tvförbud i veckorna... vissa har det bra ;)

2008-02-26 @ 19:58:10
Postat av: Freddie

Riktigt bra serie, plöjde igenom de 3 första säsongerna på ett par veckor typ.

2008-02-27 @ 09:32:00
Postat av: Fröken Harritz

Läs mitt svar som jag fick från företaget Q-med angående Restylane, vin = seriöst hemmaparty? Kul!!

2008-02-27 @ 12:23:45
URL: http://metrobloggen.se/lararen
Postat av: Boden

Har lite svårt att titta på långa serier. Sist såg jag på "Lost" - men gav upp när det blev för rörigt och det inte riktigt handlade om det som sag trodde det skulle handla om.......

2008-02-27 @ 14:55:33
Postat av: Erik K

Bra val av serie. Känns som de blir lite tjatigt vissa avsnitt men de är så man bara måste se ett avsnitt till för att se hur det går.

Är väl det enda negativa med boxar att man kan bli fast länge framför tvn...går det en gång i veckan så blir de lite uppehåll

2008-02-27 @ 15:34:51
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: unnarydaren

Kolla på tv blir lätt nu,en kanske skulle ta nån mastodontbox till helgen :-)
Prisonbreak har jag aldrig sett men en annan favorit jag har är Band of brothers....

2008-02-27 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback