Motivationsbild


image333

Phi Phi Island 20061224

Bilden här ovan är från julafton 2006, och är med andra ord nästan 14 månader gammal. Den ger mig bra motivation för att fortsätta träna.

Har ändrat mina levnadsvanor rätt mycket (succesivt) sedan den dagen. Börjat träna regelbundet 3-4 gånger i veckan, äta mindre & mer nyttigt och alkohol vid färre tillfällen.

Det är ju ingen bantar-Björn nedgång och det finns mycket kvar att jobba på men jag är definitivt mer "nöjd med mig själv" nu är vad jag var då. Dessutom känner man sig allmänt piggare och gladare. Man orkar göra mer saker och det känns inte dumt att ligga i soffan när man väl tränat hårt. Nu kan man också kombinera träning med att unna sig något gott ibland utan dåligt samvete, vilket också är viktigt.

Aldrig mer

Kommentarer
Postat av: Marie

ja, hur en människa kan vara så on det går över mit förstånd!

Postat av: unnarydaren

Stor jävla skillnad där du mot idag,är det säkert att du inte snattar pulver på jobbet o sniffar bakom pallarna??
:-)

2008-02-21 @ 17:49:33
Postat av: stina

bra jobbat fredde, ser gott ut me de där ölen i bakgrunden :-)

2008-02-21 @ 19:09:57
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: Boden

Allting har sin tid och plats. Lagomt är bäst .

2008-02-21 @ 19:20:03
Postat av: allie

Jag är imponerad av folk som lyckas vara nyttiga så LÄNGE o gå ner så mkt... de e verkligen inte lätt.. bra jobbat :D

2008-02-21 @ 23:07:55
Postat av: Anna

Det låter klokt och borgar för att du kan fortsätta på samma bana länge, skönt att du mår så mycket bättre! :-)

Postat av: F R E D R I K

Starkt Jobbat! Det har verkligen visat resultat det du har åstakommit. Det firar vi med ett par kalla ikväll va?

2008-02-22 @ 12:23:39
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Ralle

härligt fredde...kanske du kan vara me o lira lite fotboll i år..=)

2008-02-25 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback