Utvägning



Har precis kommit hem från Atlantis, det sista passet på hela 19 dagar.......Är en väldigt lång tid men förhoppningsvis får man lite träning i Brasilen också då vi brukar vara ute och gå en hel del. Det är både skönt och man får se mycket.

Utvägningen efter hösten visade på 73,4 kg vilket är okej men inte bra. Tänkte jag skulle kolla vad den här semestern kostar i vikt, nästa pass är ett spinningpass den 30:e december klockan 12.00. Redan inplanerat och klart, så typiskt mig haha

Vad som inte är typiskt mig är att städa, men det måste ju tyvärr göras det med. Dags att plocka fram dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Ninna

Din favvoaffär vad gäller matinköpen har haft det lite hett om öronen de senaste dagarna. Tappar de många kunder nu tro?!

Postat av: allie

jag har städat o dammsugit din lägenhet två gånger.. herregud säger ja.. de e jobbigt!

2008-12-12 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback