Huvudvärk



Idag har det inte varit någon vidare dag faktiskt. Har vaknat upp två gånger med huvudvärk vilket inte är så kul. Antar att anledningen är lite sömnbrist eller kanske pga att jag försköt sömnen lite i morse. Satte uppe efter jobbet till 06 och kollade på fotboll. Mellan sovpassen har jag hunnit med min sista spinning för året och dessutom laga pizza. Så gott med hemlagad !

Nu ska jag ta en tablett och hoppas på det bästa inför natten. Jag känner mig trots allt utvilad så det ska nog gå bra. Nej det är inte jag på bilden men tänk om man kunde stå på huvudet sådär, vore häftigt. Kunde man resa runt och tjäna pengar på haha.

Kommentarer
Postat av: allie

vad vore livet utan ipren :)

2008-12-10 @ 04:25:41
Postat av: Mimmi

haha ska man stå så som han på bilden så måste man ha kyskhetsbälte på sig ;)

(tipsprommisen gick inte nå vidare,det var då bara julfrågor från typ 1800 talet)

2008-12-10 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback