En vecka kvar



Dags att börja sista veckan på jobbet för denna hösten, innan det är dags för semester

Ursäkta om jag tjatar om detta men ser verkligen framemot att få lite ledigt och komma iväg till värmen nu. Hade ju bara två veckors semester under sommaren (OS veckorna) men nu får man snart sin "revansch" mot alla som hade fyra veckors semeser.

Hösten har sprungit på i sin gilla gång och den var har varit överraskande lugn. En utflykt till Göteborg i september och en till Stockholm i oktober blev senare två fester på hemmaplan i november. Fyra helger på 3,5 månad som jag druckit alkohol, jag har varit så duktig !

Annars har hösten bjudit på mycket sport i vanlig ordning. Har varit på Atlantis tre gånger i veckan samt spelat innebandy 1-2 två gånger varje vecka. På hemmaplan har det blivit mycket fotboll framför tv men mest har det nog blivit Lost. Herregud vilken bra serie, jag har kollat igenom fyra säsonger nu sedan i somras (lagom takt) och den har verkligen allt. Får se vilken serie det blir till våren men först ska jag kolla på Prison Break 3. Efter det lutar det dock åt 24.

Dags för avfärd mot terminalen

Kommentarer
Postat av: allie

"jag har varit så duktig!" ... trodde inte du gillade att festa längre? Inte duktigt att avstå från nått man ändå inte vill göra :P

Postat av: Mimmi

Ta med dig lite värme hem sen :)





Fikatime i veckan eller?

2008-12-07 @ 23:46:03
Postat av: allie

http://www.webhallen.com/prod.php?id=84014



;-)

2008-12-08 @ 01:54:21
Postat av: unnarydaren

Vad är väl en tid i Brasilien i jämförelse mot decembergrått svedala?



:-)



Du är nog fan värd resan....

2008-12-08 @ 18:52:51
URL: http://www.metrobloggen.se/unnarydaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback