Från norra stå inget nytt....

- Jag vill inte kritisera någon. Men från den distansen borde man ta bollen, även om bollen rör sig lite

Bojan Djordjic

Vad är felet? ? Inga kommentarer. Om jag kommenterar det får jag problem.

Kari Stephenson

Liberianen ser inga problem med att ta tillbaka sin plats i laget:

- Det är inte tufft. Jag är som Steven Gerrard och visst de kan sätta mig på bänken, men jag är en bra spelare och det ska mycket till för att sätta mig på bänken.

Dulee Johnson

Men jag skulle inte kritisera dem ändå. Jag är ett fan själv. Jag vet hur man blir ibland om saker inte går ens väg.

- Jag tillhörde själv en grupp av AIK:s fans och stod på Norra. Jag vet själv hur jag hade reagerat.

Har du kastat in grejer? - Det ska jag inte säga, men det är klart man har gjort saker.

Bojan Djordjic

Skandalstjärnan går så långt som att tacka dem för skandalen.

- Fansen förtjänar att hyllas. De satte press på domaren.


Dulee Johnson


image367

Krossa packet ikväll !!

Kommentarer
Postat av: Janne

Ja vad ska man säga, skarpa pojkar, men så har de lite att leva upp till som gnagarsvin, råttpack och Solna as:)

Bombarjacka, tygmärken, korta jeans, rullad mössa, inga pengar, inga brudar, impotent, klumpfot, puckelrygg...

2008-04-24 @ 15:24:49
Postat av: allie

skit som skit... ;)

2008-04-24 @ 16:22:26
Postat av: C. Hjort

Trots alla fel, Sveriges största klubb :)

2008-04-24 @ 19:35:26
Postat av: Sarah

pinsamma gnaget.
kom igen nu, beat them up real nice.

kalmar tar inte smguld i år.
lyssna :P

Postat av: Anonym

Janne, nu ska vi inte dra alla över en kam... det du skriver låter bara dumt o löjligt... *suck*

2008-04-24 @ 23:00:54
Postat av: Janne

Nåja, nu var det inte så allvarligt menat så du kan ta mitt inlägg med några skopor salt. Ramsan som sådan är också med glimten i ögat och jag känner ett par riktigt trevliga gnagare också för den delen!

2008-04-24 @ 23:23:06
Postat av: Boden

Hej å hå - jag hatar AIK - ett sopit gäng - med noll poäng - hej hå hej hå.......

2008-04-25 @ 08:47:02
Postat av: Sarah

Trodde faktiskt dif skulle gå säkert därifrån med vinst.
Men AIK tänder alltid när det blir derby, nästa match är dom nog lika tråkiga igen.

Helgen blir lugn, kolla endel fotboll och sådär :P det är ju värsta bästa vädret. :)
Vad ska du göra då?

2008-04-26 @ 08:59:02
URL: http://svartaparaden.blogg.se
Postat av: C. Hjort

"Paul Lindholm avslöjar att det inte är omöjligt för honom att träna AIK i framtiden.
- Man ska aldrig säga aldrig. Det skulle vara väldigt svårt att gå från Djurgården till AIK. I så fall känner jag att jag måste ha varit borta från Stockholms-fotbollen i några år för att det skulle kunna bli aktuellt. I dag känns det konstigt. Men man går dit jobben finns och om AIK skulle vilja ha mig så skulle jag i alla fall lyssna.

Så är det tuffare att träna AIK än DIF?
- Kanske att det är lite tuffare med tanke på att AIK har flest supportrar."

Pålle vill till Gnaget men behåll han ni ;)

2008-04-26 @ 17:16:22
Postat av: F R E D R I K

Forza Bajen!!

2008-04-26 @ 20:28:02
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback