Ett år

image365

Idag är det på dagen ett år sedan jag bytte jobb. Det har ju hänt en hel del men man kan ändå minnas känslan när man första gången klev in på Hagaterminalen. För det första var det ju bara en person som man kände igen sen innan, sen helt nya grejer att lära sig så nog kände man sig lite vilsen i början.

Men ju fler veckor som gick, ju fler månader man jobbade blev det såklart bättre och bättre. Jag måste säga att jag trivs väldigt bra och har aldrig ångrat bytet från IKEA (även fast jag saknar att jobba med vissa personer). Bra och roligt folk man jobbar med, bra tider (förutom den sport man missar) vilket gör att jag aldrig är trött. Chefer som tror på en och gett mig ett visst ansvar, vilket är roligt.

Ska bli spännande och se vad framtiden har i sin kikare. Post Danmark kommer med all säkerhet att lämna oss men planerna om en ny terminal (Torsvik) kommer fortsätta, vi flytta upp där i början av nästa år.

Kommentarer
Postat av: allie

gött o trivas =) De e de som spelar roll!

2008-04-20 @ 15:56:28
Postat av: Sussie

Tårtorna blev jätte goda. Alla är slut...hihi

Tack för kommentaren och jag hoppas att du fortsätter trivas på ditt jobb..

Ha en bra dag i solen/

Postat av: stina

tiden går fort... kul att du trivs! :-) vattenledningsparken snart? fredag kanske? lust? kram

2008-04-21 @ 18:37:11
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: unnarydaren

ja det är allt en riktigt jävla bra arbetsgivare pnl
(nickar medhållande)

2008-04-22 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback