I väntans tider

image229

Beställde mitt favoritspel i slutet av förra veckan och då stod det till döm av min förvåning att releasedatum va satt till 29:e September.

Det känndes lite väl tidigt då det brukar komma första helgen i November. Nu har dom ialla fall ändrat datumet på CDON till 15:e Oktober. Men jag tror väl snarare på att det landar i brevlådan precis i början av November som det brukar.

Väldigt lång kvar dit just nu. Jag vill ha nuuuuuuu !!!! Det är så härligt att tillbringa hösten och bara försvinna in i detta spel i flera timmar.

Annars är det bra, har precis fått helg (medans ikea arbetaren har fredagskvällen kvar, kan inte låta bli att kommentera det :P) Som sagt blir det mycket lugnt i helgen. Tänkte jag skulle försöka städa lite (inte min bästa gren) men har ialla fall börjat med badrummet nu på morgonen.

Nu ska jag äta frukost och sen sova =)

Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Kristina

15 oktober fyller ja år! snart är ja ikapp dig :-P

Postat av: Jernhagen

Jävlar! Jag måste in och beställa spelet, har ju inte gjort det än. Snart dags för styktipset Andersson! Hejpåre

2007-09-21 @ 10:54:37
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback