I guds namn



Nu är den sista Beck filmen avklarad. Kollade på I guds namn för en stund sedan och därmed sluts Beck-cirkeln då det var sista filmen i serien. Det har blivit sammanlagt 24 härliga filmer med många roliga kommentarer från framförallt Gunvald.

Alla sagor har ju ett slut och som vanligt känns det sorgligt när man kommit till änden av en väg. Kan låta rätt patetiskt när det bara handlar om ett par filmer men man känner faktiskt en viss tomhet.

Nu är det dags att krama kudden ett tag, har en hel del att ordna med imorgon.

God natt !

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon?

Den anhållne: Tror du jag är dum?

Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla!

Den anhållne: Sluta trakassera mej! Är det du som är den där Gunvald Larsson?

Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?!

Postat av: Luan

FAN att stänkaren flyttade... dock till våningen under... men ändå.... *arg*

2007-10-28 @ 00:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback