Hund eller katt ?

Om du skulle tvingas välja mellan dessa två djur, vilket skulle du välja då?

Cerox som liten

Cerox som valp i sovrummet

Tjötkvist hund Rex, 12 veckor gammal

Mamma och pappas hund, Simba

En förvisso rätt söt katt men ack så opersonlig och tråkig i jämförelse

Rätt lätt val va ?

Saknar verkligen att ha hund, det är väldigt roligt. Bra sällskap, man får motion och dom är alltid glada och uppskattar en. Absolut sötast är dom ju som valpar och då kan man ju köra hundtricket, hehe.

Så någongång i framtiden får det bli en hund igen, men aldrig någon katt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja ä jättekär i min lilla katt, han är väldigt personlig o mysig, springer alltid fram till dörren o hälsar när man kommer hem... saknar dock också att ha en hund, det ska ja skaffa när ja flyttar till hus någon gång i framtiden... en shetland sheepdog kanske :-)

Postat av: Mikaela

du kan ju inte glömma min underbara vovve !

2007-10-08 @ 17:33:48
URL: http://mickies.blogg.se
Postat av: Boden

Man har mer utbyte av en hund - dessutom kan man träffa snygga "mattar" när man är ute och rastar vovven........

2007-10-08 @ 17:53:42
Postat av: Anna

Vi kan ju dela hund, eller ha varsin. Så kan vi hjälpas åt att passa dem. Så man forfarande kan göra oplanerade saker.
Tycker du inte det??

2007-10-08 @ 18:49:28
Postat av: Linda

Jag håller med, hundar är verkligen toppen. Katt vill jag inte heller ha...är dessutom allergisk mot dem och så tycker jag ej om lukten från kattlådor.

2007-10-08 @ 19:12:26
Postat av: Fredde

Anna; Hmm har faktiskt funderat på det fast inte vågat(?) föreslå det.....

Men gärna för mig =) Simba blir glad med.

2007-10-08 @ 19:21:18
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Ralle

jag e oxå skitsugen på hund, klart hund e mer personlig men katter e rätt söta dom me...=)

2007-10-08 @ 20:05:07
URL: http://Ralle82.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Som man brukar säga : Vilken fin hund får man klappa matte?! :=) Håller med dig helt om Hundarna...Dom som säger något annat har fel :=)

2007-10-08 @ 20:27:11
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Linda

Haha, ja den där kommentaren om fin hund å klappa matte har man ju aaaaaldrig hört*s*

2007-10-09 @ 08:50:09
Postat av: jÄänniii

Jag gillar båda men hade aldrig orkat ha en hund när jag bor ensam.. Får bli sen när jag skaffar man och hus :P hahaha.. typ never med andra ord!!
Jag är nog mer en kattmänniska :D

2007-10-10 @ 12:44:42
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback