Halvtid

Nu är halva hösten avklarad i mitt sätt att se det

Jag kom tillbaka från semestern den 20:e Augusti och 21:a December går man på (förhoppningsvis) lite längre jul ledighet. Två månader down two to go !

Jag vet inte om man börjat bli lite gammal och blödig på äldre dar men tycker faktiskt om hösten nuförtiden. Förr verkligen hatade jag den och den var mest en lång plåga. Nu tycker jag det kan vara rätt skön (när det inte tok regnar förstås) Blir fint ute och luften är väldigt skön. Här följer några fina bilder när hösten visar sig från sin bästa sida ;

Utanför idrottshuset

Del av Kungsgatan

Bild från Hovslätt med Stures hus i bakgrunden

Norrahammarsvägen går precis utanför tomten



Kommentarer
Postat av: tess

*host* PRECIS så känner jag oxå.. fina färger och lite "filt i soffan och bra film väder" .. gammal? njae.. vet inte.. annorlunda tänkande kanske vi kan kalla det? ;)
kram

Postat av: Jernhagen

Håller med dig om hösten, kanske tar och skriver lite själv om hösten på min blogg i morgon hehe..Mycket snygga bilder du har knäppt

2007-10-22 @ 23:36:46
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Anna

Tjusigt

2007-10-23 @ 08:21:00
Postat av: Boden

Hösten kan vara jättefin. Jag tycker det är fint med fyra årstider.....

2007-10-23 @ 09:59:12
Postat av: Janne

Idag är hösten fin iaf;) Annars känns den ofta mest för jävla lång och trist..

2007-10-23 @ 12:27:25
Postat av: Mimmi

Idag är det den perfekta höstdagen,vi ska gå på en långpromenad och bara njuta av solen.
Jag gillar höstkvällar med massa värmeljus tända och en god kopp te.

2007-10-23 @ 12:52:29
Postat av: paula

hösten är underbar..älskar mörkret och hur mysigt det blir när man sitter inne med lite tända ljus..finns nog ingen bättre årstid, efter sommaren då förstås..

2007-10-23 @ 13:19:08
Postat av: tess

*host och harkel* jadu.. digitalkameran gick varm om man säger så.. ;)

2007-10-23 @ 13:39:15
URL: http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback