Freakey Friday

Fredagen ägnades verkligen åt att softa loss riktigt ordentligt. Kändes som det behövdes efter en veckan med en del övertid. Samma visa blir det nog nästa vecka men jag klagar inte, snarare tvärtom ;)

Dök upp lagom till 10 kaffet skulle man kunna säga, nu blev det dock inget kaffe utan en Brun tablett och en banan vilket funkar betydligt bättre i min värld.



Lagom till eftermiddagen redde jag ihop en smarrig lasange som middag. Den satt verkligen där den skulle, efter det gjorde jag ett jättedyk framför tv:n och kollade på en gammal fotbollsmatch. Lika härligt som vanligt !

Två timmar senare vaknade man yr som få och undrade vilken dag det egentligen va. Fick helt enkelt ta tag i livet och började göra bullar. Blev till slut 40 st smarriga kanel/kaddemumma bullar. Till det ska det naturligtvis serveras kall mjölk. En riktig höjdare !





Efter dessa pockade återigen tv soffan på uppmärksamheten. Inhandlade nyss den 23:e Beckfilmen (Det tysta skriket) så jag la mig och kollade på den. Bra som alla dom andra Beck filmerna men med ett lite oväntat slut. Nu är det bara en film kvar sen är det slut med Beck (ja jag vet att den redan kommit ut) Usch känns lite tråkigt men som tur är så har man ju alla filmer så dom får man väl kolla på återigen. Man tröttnar aldrig.

Ska bli spännande att se hur Gunvald/Inger historien slutar.

Nu är det tänkt att det ska bli några timmars sömn för att orka med innebandyn på lördag & söndag.

Trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Oj! Skickar du upp några bullar till Sundsvall? Dom ser jävligt goda ut iaf. Tänkte se Sista beck filmen i morgon kväll, känns lite sorgligt att det är sista någonsin. Men det är som du säger dom går att titta på flera ggr. Ha en trevlig helg

Postat av: Mimmi

Oj vad dina bullar ser goda ut,jag tror vi må ta oss en liten tur till dig ;)
Hoppas ni vinner bandyn i morgon,jag kommer att vara där å se.

2007-10-13 @ 18:42:07
Postat av: Freddie

Har hört att det kommer en Beck film i november oxå.

2007-10-14 @ 19:15:46
URL: http://broderfredrik.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Såg i Guds Namn igår! Den var jäkligt bra men känns lite tråkigt att det vara sista beck, men man vet aldrig dom kanske kommer tillbaka...

2007-10-15 @ 10:55:10
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Lena

Vad ambitiöst..baka buller har jag nog aldrig prövat:-)

2007-10-15 @ 19:25:37
URL: http://lenap.blogg.se
Postat av: Linda

Såg mumsigt ut både vad det gäller lasagnen och bullarna.
Aha, så du har alla Beck, då kanske man kan få låna några då?Vet aldrig vilka jag sett och inte sett :)

2007-10-16 @ 06:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback