Ett år med bloggen

image250

Idag är det ett år sedan jag började blogga. Tiden går fort (lika fort red anmärkning) när man har roligt. Visst är det en pigg 1-åring ni har att göra med ? Rätt dumt statement kan man tycka då de flesta ett åringar är rätt pigga av sig.

Blogg premiär 2006-okt-10 @ 20:23:33

Jaha nu sitter man här som alla andra nötter och bloggar. Vet inte riktigt varför, gillar ju att skriva så antar att det är anledningen. Kan även säga att jag fick inspiration av en vän att starta. Ska försöka vara lite mer uppdaterande av mitt liv och mina företagande här än på föregående sida. Det ligger ett starkt sken över gården för tillfället. Nästan lite scary, lite "alien-kommer" känsla var min första tanke. Tyvärr var det inte så spännande utan bara strålkastarna från Stadsparksvallen (tror jag) På tvn spelar Brasilien träningsmatch. Känns sådär. För det första är det ingen tvälingsmatch och brassarna har aldrig varit några jättefavoriter för mig personligen. Nu ska jag fixa ostmackorna inför natten.

Kul att sitta och titta tillbaka på vad man gjort och tänkt på det senaste året. Det hinner hända en hel del under 365 dagar. Några ämnen som tagits upp;

* Thailandsresan
* Försökt att börja ett nyttigare liv med att äta mer rätt och träna mer
* Nattjobb på IKEA som sedan slutade och jag med det under våren
* Nytt jobb
* Två London resor
* Skandal matchen på Parken
* Bröllop på Visingsö med tillhörande svensexa
* Ny bil
* En galen resa till Grebbestad
* Diverse listor

Om inte någon har nått att invända så kör vi väl ett år till. Jag kommer fortsätta irritera (och förhoppningsvis även glädja) ett bra tag till. Mig blir ni inte av med så lätt.

Kommentarer
Postat av: Fashi

Hej hopp!
På Fashi har vi nu två stycken "undersökningar", mer eller mindre onödiga, men de som deltar har chans att bli länkade på sidan (Vi har ungefär 200-400 besökare/dag) så var med och delta :)
Kram

Min andra blogg fyllde ett år också, fast det var en vecka sen ;)

Postat av: Kristina

hihi bloggarfredde :-)

2007-10-10 @ 15:22:02
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: jÄänniii

Grattis :D Gläd mig med mer inlägg och irritera mig med mer sport ;P

2007-10-10 @ 15:26:05
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Anna

Näää...vi vill inte bli av med dig ;)

2007-10-10 @ 16:56:16
Postat av: Boden

Alltid kul att läsa din blogg....

2007-10-10 @ 18:31:04
Postat av: Jernhagen

Grattis på 1års dagen önskar vi alla från Sundsvall..hehehe

2007-10-10 @ 18:43:12
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis på 1-årsdagen! :)

2007-10-11 @ 23:08:12
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Pekka & Mimmi

Grattis med 1 års dagen i efterskott.Bättre sent än aldrig ;)

2007-10-12 @ 12:33:09
Postat av: Lena

Grattis på årsdagen i efterskott. Kikar väl in en gång om dagen

2007-10-15 @ 19:27:10
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback