VM i Inomhus Fotboll

Sådär då var snart ytterligare en helg över och kan läggas till handlingen. Har varit en händelserik sådan som även har inneburit en del problem. Sånt som kan vara jobbigt att handskas med men som måste göras ibland. Mycket att fundera över.

För att uppmuntra mig själv (och er andra) ska jag visa er detta klippet från Galenskaparna som är fantastiskt roligt. Jag gillar Nordkarlotten mest, haha vad jag skrattade när jag såg det första gången.



Dags att jobba fem nätter innan det blir semester, längtar väldigt mycket nu. Ska bli skönt att komma bort ett tag, inte för att jag tror det kommer hjälpa men semester är ju aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: allie

Haha! Blev en trevlig youtube (inte fotbolls)kväll igår! Synd att du gick så tidigt bara men det berodde la på visst tjat från nån :P haha

2007-11-18 @ 17:40:55
Postat av: Blom

Här är en annan goding...
Skulle stannat en stund till...
erik ble tystare sen NOOOOT...

Postat av: Jernhagen

Hehehe..Roligt klipp! fan vad gott 5nätter kvar! inte illa

2007-11-18 @ 21:12:51
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Boden

Galenskaparna kan man muntra upp sig med......

2007-11-19 @ 10:46:03
Postat av: Sofia

Härligt att träna mycket! :)

Och tack förresten!

2007-11-19 @ 22:04:27
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback