Polisen

Idag trotsade jag det ihärdiga regnet och traskade ner till Vallgatan för att besöka polisen. Tack och lov har man väldigt sällan kontakt med g**s*n, det är inget ställe man direkt vill hänga på och jag känner mig lite nervös varje gång man konfronteras med dom. Inte för man någonsin gjort något (förutom att snattat en gång) men det känns ändå som dom när som skulle kunna hitta på en story och plocka in en.

Hursom helst, jag gick ialla fall ner där för att fixa ett nytt, det gamla håller på att gå sönder i ryggen vilket dom gärna påpekar varje gång man återvänder till Sverige efter en resa. Utomlands bryr dom sig inte men däremot vore det väldigt besvärligt om det gick sönder i tex Thailand.

Så dagens gissningstävling blir; från vilket år tror ni bilden (och således passet) är ??

image272

Ikväll är det poker kväll hemma hos mig, kul för det var ett tag sen jag lirade live nu. Motståndet är tufft men det ska bli kul och se vad man kan göra mot dom stora drakarna.

Kommentarer
Postat av: allie

Jag tror att det är 9 år gammalt!! Snart poker, ajajja :) Förstår att det är mig du syftar på ;)

2007-11-09 @ 16:37:30
Postat av: Pekka

Jag är nöjd om jag inte åker ut först ikväll.

2007-11-09 @ 16:59:41
Postat av: Boden

Kör över dom bara.....

2007-11-09 @ 17:16:44
Postat av: Mimmi

Bara vi får det skoj i kväll är jag nöjd :)

2007-11-09 @ 17:43:51
Postat av: Freddie

jag tror det är från 1973 när du som ung indisk läkarstuderande kom till Sverige.. stämmer det?

Postat av: Jernhagen

Hehe Skön bild!! Hoppas du tar hem pokern..verkar som du möter amatörer och vad jag vet så är du ganska säker på Poker ;=)

2007-11-10 @ 00:01:49
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: stina

1998?

2007-11-10 @ 02:00:55
URL: http://stinaballerina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback